Recenze Nissens
100%
- cena a kompatibilita
60%
Zatím snad dobrý.
100%
Vše OK
100%
Levnější se mi nepodařilo nikde sehnat. Uvidíme jaký rozdíl je mezi kompresorem za 3800 a nebo za 7000? Ukáže čas?
100%
- Cena , dobré zpracování
- Pasuje jak má
80%
zatím krátce používán, funguje
80%
nemám namontovaný
80%
nemám ještě namontovaný
100%
Kompresor klimatizace je funkční.
90%
dobrá cena a všechno pasovalo
100%
- Dokonaly popis
Vyhodna cena
80%
- Dobrá kvalita
- Rozumná cena
- K dílu se nedodává standartně těsnění pro výměnu, těsnění se blbě shání a používá se univerzální (zelené)
Doporučuji vzhledem ceně a kvalitě
20%
Rozhodně nedoporučuji tento výrobek nakupovat u Automotoprikryl!
Sáhněte raději po značce Hella. Pokud ovšem budete chtít ušetřit a nakoupit výrobek zn. Nissens.
Zakoupili jsme (mimo jiných produktů) u tohoto prodejce kompresor zn. Nissens za cca 7,5 tis. Kč vč. DPH. Okamžitě po výměně se při jízdě ve vozu objevil problém s vadou daného kompresoru, která byla doprovázena vysokou hlučností při přidání plynu. Odborný servis značky BMW závadu diagnostikoval a zároveň důkladnou prohlídkou vyloučil jakékoliv jiné vlivy, které by tuto mohly způsobovat. Nezávislě na sobě to potvrdili 2 mechanici. Kontaktovali jsme prodejce s návrhem kompromisního řešení, kdy si poneseme nemalé náklady za práci a diagnostiku závady (celkově téměř 10 tis. Kč) sami, ale budeme požadovat nový bezvadný díl a náklady s výměnou vadného dílu spojené. Tyto byly poměrně nízké (2 hod, práce po 400 Kč a 200 Kč manipulační poplatek = 1 tis. Kč) Návrh obsahoval nabídku kontaktu se servisem a taktéž předvedení vozu ve kterém byl jimi dodaný vadný díl nainstalován. Vedení prodejce po delší odmlce způsobené údajnými dovolenými telefonicky nabídl vrácení peněz za díl, s tím že odmítl jakékoliv proplácení nákladů s jeho demontáží spojených na které máme ze zákona nárok. Navrhli jsme i když budeme na tomto tratní opět výměnu za nový bezvadný díl jiné značky (původní značka nebyla již skladem), s tím že by jsme si náklady na výměnu nesli sami. Další již emailový kontakt s vedením prodejce byl doprovázen dotazy na daný vůz na které jsme do posledního detailu odpověděli. Prodejce ovšem zcela otočil a pohřbil původní dohodu se slovy, že přece nevyhodí těch 7 tis. Kč, když mu díl dodavatel nevezme nazpět a nebude se před ním ztrapňovat. Argumentovali přitom tvrzením, že jsme objednali nesprávný díl pro náš vůz. Celek byl ze strany prodejce podložen pouze filtrací v jejich e-shopu podle značky vozu, s tím že kód dílu BMW není relevantní a mohl se změnit. Toto tvrzení bylo vyvráceno již v argumentační rovině a celek potvrzen hned několika na sobě nezávislými autorizovanými servisy BMW, které potvrdily, že námi objednaný díl je nejen správný, ale rovněž jeho číslování nebylo změněno. Přesto prodejce nově vyžaduje dodávku dílu k řádné reklamaci s čímž nyní musíme i přes původní dohodu souhlasit. Díl tedy bude z vozu demontován a uplatněny náklady na zjištění závady (odbornou diagnostiku vadného dílu), jeho demontáž i opětovnou montáž nového a cestovné do odborného servisu. V případě zamítnutí reklamace budeme nuceni zvážit další kroky s přizváním znalce a uplatnít nároky soudní cestou. Jako kupující spatřuji v jednostranné změně přinejmenším neférové jednání a zejména budeme nuceni do vozu nainstalovat zřejmě opět původní díl, nebo vůz odstavit.
Závěr: Pokud si přejete nakoupit od e-shopu, kde bude v případě dodávky vadného zboží někdo řešit vaše problémy rychle a bez zbytečného odkladu, tak raději nakupte jinde. V síti e-shopů napojených na tohoto dodavatele naleznete zcela jistě kvalitnější e-shopy, které budou k zákazníkům přistupovat jiným a férovějším přístupem. Rozdíl při srovnání na Heurece je většinou pár desítek (max. stovek) korun. Za nás mohu říct, že zde zcela určitě po této zkušenosti již nikdy nenakoupíme.
Pozn.: Jestli navíc budete nakupovat nikoliv jako spotřebitel, ale na IČ jako podnikatel, tak prosím bertě na vědomí, že představa prodejce o přiměřené lhůtě řešení reklamace je 90 dní.
Zobrazuji 21 - 33 ze 33 recenzí « Předchozí 1 [ 2 ]